måndag 9 juli 2007








Dettta inhandlades hos Magnolia...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir avundsjuk!!! HAde gärna varit där jag också!!
Kul att se vad du shoppade!! Vilken stämpel fick du gratis från dem?

Lena sa...

Den till höger var gratis *ler*...

Anonym sa...

Oj vad du har handlat!!! =) Vart var det du var någonstans? På onsdag eller rentutav imorgon kommer vi ner till Värmland!!!! Ska bli så gött att komma ner till alla jag tycker om!!! Kram så länge vännen!! Ska bli kul att träffa er!!! //Malin

KarinSN sa...

Å vilken härlig massa pysselgodis! :-)

Anonym sa...

Det var ingen dålig present... :-)

Jag har länkat till dig i min blog, hoppas att det är OK... :-)

Lena sa...

VeronikaP: Det är helt ok! Kan jag länka till din också??

Anonym sa...

Klart du kan, det vore jätteroligt!

Anonym sa...

härliga grejer!

Anonym sa...

Kika in i in blogg och upptäck att du blivit 'taggad' hos mig :)